Veel gestelde vragen2017-08-09T22:38:14+00:00

HIER PROBEREN WE TE ANTWOORDEN OP AL JOUW VRAGEN

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie weekmenu of events?2020-11-11T14:54:29+00:00

Door je in te schrijven op onze nieuwsbrief (onderaan rechts deze pagina) ben je altijd als eerste op de hoogte van de laatste nieuwe Yumbel-weetjes en -events! #nospam

Kan ik nog aanpassingen doen aan mijn bestelling, nadat mijn bestelling is geplaatst?2020-11-11T14:53:36+00:00

Bestelling te snel doorgegeven? Fout tijdslot aangeduid? Soepje vergeten? Geen probleem. Yumbel to the rescue! Mail naar hello@yumbel.be, vermeld je volledige naam en bestellingnummer (5-cijferig getal na de # in je bevestigingsmail) en wat je graag wil wijzigen. Voordat wij op onze fiets springen, checken wij altijd onze mailtjes nog een laatste keer.

Hoe lang zijn de Yumbel cadeaubonnen geldig?2020-11-11T14:52:16+00:00

Elke Yumbel waardebon is 1 jaar geldig. Wedden dat hij het geen twee weken overleeft? ;-)

Hebben jullie formules voor bedrijven?2020-11-11T14:51:07+00:00

Ja, die vind je hier! (https://www.yumbel.be/bedrijfscatering/)

Hoe warm ik Yumbel gerechten op?2020-11-11T14:49:57+00:00

Je kan al onze maaltijden (afgedekt) opwarmen met een oven of microgolfoven. Bij elke maaltijd leveren we steeds duidelijke opwarminstructies.

Waar zijn jullie gevestigd?2020-11-11T14:49:13+00:00

Onze keuken is deel van het Groot Seminarie (http://restaurant-grootseminarie.be/), gelegen in hartje Mechelen, vlak achter de grote markt. Van daaruit koken wij elke dag onze verse Yumbel maaltijden en vertrekken onze fietsers op ronde!

Leveren jullie warm?2020-11-11T14:48:27+00:00

Nee, we leveren al onze maaltijden koud. Aan jou om enkel nog op te warmen in de oven of microgolfoven wanneer je een hongerke voelt komen  Voor grotere aantallen en bedrijven (vanaf 10 personen) is het mogelijk om warm te laten leveren. Neem hiervoor contact op met ons via hello@yumbel of check ons volledige bedrijfsaanbod (https://www.yumbel.be/bedrijfscatering/).

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?2020-11-11T14:47:21+00:00

Je kan momenteel enkel je bestelbon afprinten. Meld je aan met je Yumbel account. Ga naar ‘Mijn account’, ‘Bestellingen’ en druk op ‘Print’ achter de juiste bestelling om de bestelbon af te drukken of te bewaren.

Graag bestellen op factuur? Neem contact met ons op: hello@yumbel.be

Kan ik voor meerdere dagen tegelijk bestellen?2020-11-11T14:44:45+00:00

Om op verschillende dagen te bestellen, moet je vandaag apart bestellen en afrekenen. Bijvoorbeeld wanneer je voor maandag én dinsdag wil bestellen, stop je eerst maandag in je mandje en reken je af. Vervolgens klik je naar dinsdag, voeg je je bestelling aan je bakfiets toe en reken je opnieuw af.

Niet zo handig, dat weten we. Gelukkig zijn we beter in koken dan in websites bouwen ;-) Indien nodig kan je je bestelling voor verschillende dagen wel op mail zetten. Dan doen wij de rest!

Hoe bestel ik voor een andere dag dan vandaag?2020-11-11T14:43:56+00:00

Wanneer je op de pagina van het menu bent (www.yumbel.be/menu), zie je bovenaan – recht onder de grote bannerfoto – de dagen van de week naast elkaar staan. Je bent altijd automatisch op ‘vandaag’. Door op maandag, dinsdag, woensdag, … te klikken, ga je naar het menu van die dag en kan je voor die specifieke dag maaltijden toevoegen. Zo zie je tot 6 dagen op voorhand wat de pot schaft. Handig!

Hoe kan ik betalen?2020-11-11T14:42:02+00:00

Je kan online betalen met creditcard, Bancontact, PayPal en Sodexo digitale maaltijdcheques. Cash betalen aan de deur is niet mogelijk.

Kan ik komen afhalen?2020-11-11T14:39:55+00:00

JA! Iedereen kan op het einde van het bestellingsproces ervoor kiezen om zijn of haar bestelling te komen afhalen (vakje ‘afhalen’ aanvinken i.p.v. ‘leveren’). Ook wanneer je niet binnen onze postcodes woont! #ochgij Echt waar!
Afhalen kan elke weekdag tussen 17u en 19u30. Adres: Varkensstraat 2 te Mechelen.

Zijn de maaltijden Halal?2020-11-11T14:38:50+00:00

Veel van ons vlees is halal, maar niet alles. Onze bouillons zijn dat niet. Daarom kunnen we hier vandaag niet volmondig ‘ja’ op antwoorden.

Tot hoe lang blijven de maaltijden goed?2020-11-11T14:35:56+00:00

We koken alles elke dag vers, dat wil zeggen dat je onze maaltijden gerust twee dagen in de frigo kan bewaren. #sayyestohealthycomfortfood

Kunnen maaltijden ingevroren worden?2020-11-11T14:34:32+00:00

Jazeker. En dat kan zelfs in de originele verpakking, met deksel en al!

Zijn er leveringskosten?2020-11-11T14:31:23+00:00

Vanaf 15 euro krijg je altijd gratis levering! #yes! Onder de 15 euro rekenen we een leveringskost van 2,50 euro aan.

Kan ik een uur kiezen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?2020-11-11T14:30:46+00:00

Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen bedienen, werken we met tijdsloten. Je kiest dus geen exact tijdstip, maar een tijdslot waarbinnen we bij jou leveren. Je kan op het einde van je bestelling kiezen tussen de volgende tijdsloten:
– Tussen 16u45 en 17u30
– Tussen 17u30 en 18u15
– Tussen 18u15 en 19u00
– Tussen 19u00 en 19u45

Leveren jullie met de fiets?2020-11-11T14:29:42+00:00

Yes, dat proberen we zoveel mogelijk te doen! #duurzaam In Mechelen leveren we altijd met de fiets, buiten Mechelen is dat vaak moeilijker.

Tot hoe laat kan ik bestellen voor dezelfde dag geleverd te krijgen?2020-11-11T14:28:35+00:00

Je kan bij ons bestellen tot 20u ’s avonds wanneer je binnen een straal van 3km rond centrum Mechelen woont. Check hier of jij binnen de straal van 3km valt: https://www.yumbel.be/bezorggebied/. Woon je in Bonheiden, Rijmenam of Muizen, dan kan je tot 16u30 bestellen om dezelfde avond nog te smullen!

Levert Yumbel bij mij thuis?2020-11-11T13:51:42+00:00

Wij leveren in volgende postcodes: 2800 (Mechelen en Walem), 2820 (Bonheiden en Rijmenam) en 2812 (Muizen). Woon je buiten deze zones, dan kan je altijd komen afhalen! Klik hier voor meer info over ons bezorggebied: https://www.yumbel.be/bezorggebied/

X

Je woont binnnen ons bezorggebied

Wij leveren tussen 16u30 en 20u

Bonheiden, Rijmenam en Muizen moeten
voor 16u30 bestellen voor het dezelfde
dag nog te kunnen ontvangen

X

Je woont buiten ons bezorggebied

Helaas leveren we niet in dit gebied

Je kan nog steeds bestellen
en afhalen tussen 17u en 19u30

X

Registreer

X

Bestel voor 19:30 uur

We vinden het heel spijtig maar vandaag kunnen we niet meer leveren. Wij sluiten om 19:30 uur, je kan natuurlijk wel nog bestellen voor de volgende dagen.

Als je vragen of opmerkingen hebt, laat het ons zeker weten.
Go to Top