FAQ items aan het laden...
X

X

Registreer

X

Bestel voor 19:00 uur

Helaas pindakaas…

Helaas, vandaag kunnen we niet meer leveren. Wij sluiten om 19:00. Je kan natuurlijk wel nog bestellen voor de volgende dagen. Kies een andere dag in de kalender bovenaan de pagina!
Veel gestelde vragen regio Mechelen2021-04-29T12:54:07+02:00

Hier proberen we te antwoorden op al jouw vragen

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie weekmenu of events?2021-05-14T11:29:48+02:00

Door je in te schrijven op onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van de laatste nieuwe Yumbel-weetjes en -events! #nospam Dit doe je op onze homepage of rechts onderaan deze pagina! Of volg ons op Facebook of Instagram.

Hoe lang zijn de Yumbel cadeaubonnen geldig?2021-05-14T11:31:44+02:00

Elke Yumbel waardebon is 1 jaar geldig. Wedden dat hij het geen twee weken overleeft? ;-) Je kan ze hier aankopen.

Waar zijn jullie gevestigd?2021-05-14T11:32:31+02:00

Onze keuken is deel van het Groot Seminarie, gelegen in hartje Mechelen, recht achter de Grote Markt. Van daaruit koken wij elke dag onze verse Yumbel maaltijden en vertrekken onze fietsers op ronde!

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?2021-04-22T19:32:14+02:00

Helaas kunnen wij na de bestelling geen facturen meer opstellen. Het is wel mogelijk om een bestelbon aan te vragen via ‘Mijn account’.

Wil je in de toekomst toch een factuur? Dan kan je bij ons credits kopen (minimum bedrag van €100). Hoe werkt dat? Je bestelt bijvoorbeeld €200 aan credits, dan maken wij een factuur op van €200 en sturen we je een code van €200 die je steeds kan gebruiken bij het afrekenen. Èn fiscaal voordelig voor jou!

Interesse? Stuur ons een mailtje naar hello@yumbel.be.

Kan ik voor meerdere dagen tegelijk bestellen?2021-04-22T19:32:48+02:00

Om voor verschillende dagen te bestellen, moet je vandaag nog apart bestellen en afrekenen. Bijvoorbeeld wanneer je voor maandag en vrijdag wil bestellen, stop je eerst maandag in je mandje en reken je af. Vervolgens klik je naar vrijdag, voeg je je bestelling aan je bakfiets toe en reken je opnieuw af.

Niet zo handig, dat weten we. Gelukkig zijn we beter in koken dan in websites bouwen ;-) Indien nodig kan je je bestelling voor verschillende dagen wel op mail zetten. Dan doen wij de rest!

Kan ik nog aanpassingen doen aan mijn bestelling, nadat mijn bestelling is geplaatst?2021-04-22T20:01:17+02:00

Bestelling te snel doorgegeven? Fout tijdslot aangeduid? Soepje vergeten? Geen probleem. Yumbel to the rescue! Mail naar hello@yumbel.be, vermeld je volledige naam en bestellingnummer (5-cijferig getal na de # in je bevestigingsmail) en wat je graag wil wijzigen. Voordat wij op onze fiets springen, checken wij altijd onze mailtjes nog een laatste keer.

Hoe warm ik Yumbel gerechten op?2021-04-22T19:17:49+02:00

Je kan al onze maaltijden (afgedekt) opwarmen met een oven of microgolfoven. Bij elke maaltijd leveren we steeds duidelijke opwarminstructies.

Leveren jullie warm?2021-04-22T19:17:02+02:00

Nee, we leveren al onze maaltijden koud. Aan jou om enkel nog op te warmen in de oven of microgolfoven wanneer je een hongerke voelt komen.

Hoe bestel ik voor een andere dag dan vandaag?2021-04-22T19:21:18+02:00

Wanneer je op de menupagina bent, zie je bovenaan – recht onder de grote bannerfoto – de dagen van de week naast elkaar staan. Je bent altijd automatisch op ‘vandaag’. Door op maandag, dinsdag, woensdag, … te klikken, ga je naar het menu van die dag en kan je voor die specifieke dag maaltijden toevoegen. Zo zie je tot 6 dagen op voorhand wat de pot schaft. Handig!

Hoe kan ik betalen?2020-11-11T14:42:02+01:00

Je kan online betalen met creditcard, Bancontact, PayPal en Sodexo digitale maaltijdcheques. Cash betalen aan de deur is niet mogelijk.

Zijn de maaltijden Halal?2021-04-22T19:18:28+02:00

Veel van ons vlees is halal, maar niet alles. Onze bouillons zijn dat niet. Daarom kunnen we hier vandaag niet volmondig ‘ja’ op antwoorden.

Hoe lang blijven de maaltijden goed?2021-05-14T11:39:17+02:00

We koken alles elke dag vers, zonder toegevoegde bewaarmiddelen. Dat wil zeggen dat je onze maaltijden gerust tot drie dagen in de frigo kan bewaren. #sayyestohealthycomfortfood

Kunnen maaltijden ingevroren worden?2021-04-22T19:16:09+02:00

Jazeker. En dat kan zelfs in de originele verpakking, met deksel en al! Zo blijft het tot een maand houdbaar.

Kan ik een uur kiezen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?2021-05-14T11:36:41+02:00

Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen bedienen, werken we met tijdsloten. Je kiest dus geen exact tijdstip, maar een tijdslot waarbinnen we bij jou leveren. Je kan op het einde van je bestelling kiezen tussen de volgende tijdsloten:
– Tussen 16u45 en 17u30
– Tussen 17u30 en 18u15
– Tussen 18u15 en 19u00
– Tussen 19u00 en 20u00

Leveren jullie met de fiets?2021-04-22T19:08:47+02:00

Yes, dat proberen we zoveel mogelijk te doen! #duurzaam In Mechelen leveren we altijd met de fiets, buiten Mechelen moeten we soms in onze Yumbel-mobiel springen om bij iedereen op tijd te kunnen leveren.

Tot hoe laat kan ik bestellen?2021-04-22T19:07:12+02:00

Je kan tot 19u30 bestellen wanneer je binnen een straal van 3km rond de Grote Markt van Mechelen woont. Check hier onder of jij binnen de straal van 3km valt. Woon je in Bonheiden, Rijmenam of Muizen, dan kan je tot 16u30 bestellen om dezelfde avond nog te smullen!

 

Levert Yumbel bij mij thuis?2021-04-22T18:58:02+02:00

Wij leveren in volgende postcodes: 2800 (Mechelen en Walem), 2820 (Bonheiden en Rijmenam) en 2812 (Muizen). Woon je buiten regio Mechelen, klik hier.

Ga naar de bovenkant