FAQ items aan het laden...
X

X

Registreer

X

Bestel voor 19:00 uur

Helaas pindakaas…

Helaas, vandaag kunnen we niet meer leveren. Wij sluiten om 19:00. Je kan natuurlijk wel nog bestellen voor de volgende dagen. Kies een andere dag in de kalender bovenaan de pagina!
Veel gestelde vragen België2021-04-29T12:53:54+02:00

Hier proberen we te antwoorden op al jouw vragen

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie weekmenu of events?2021-05-14T11:03:09+02:00

Door je in te schrijven op onze nieuwsbrief (op de homepage of rechts onderaan deze pagina) ben je altijd als eerste op de hoogte van de laatste nieuwe Yumbel-weetjes en -events! #nospam 

Kan ik nog aanpassingen doen aan mijn bestelling, nadat mijn bestelling is geplaatst?2021-05-14T11:04:10+02:00

Bestelling te snel doorgegeven? Fout tijdslot aangeduid? Soepje vergeten? Geen probleem. Yumbel to the rescue! Mail naar hello@yumbel.be, vermeld je volledige naam en bestelnummer (5-cijferig getal na de # in je bevestigingsmail) en wat je graag wil wijzigen. We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen.

Hoe lang zijn de Yumbel cadeaubonnen geldig?2021-04-22T20:19:04+02:00

Elke Yumbel waardebon is 1 jaar geldig. Wedden dat hij het geen twee weken overleeft? ;-)

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?2021-04-22T20:18:22+02:00

Helaas kunnen wij na de bestelling geen facturen opstellen. Het is wel mogelijk om een bestelbon aan te vragen via ‘Mijn account’.

Wil je in de toekomst toch een factuur? Dan kan je bij ons credits kopen (minimum bedrag van €100). Je bestelt bijvoorbeeld €200 aan credits, dan maken wij een factuur op van €200 en sturen we je een code van €200 die je steeds kan gebruiken bij het afrekenen. Én fiscaal voordelig voor jou!

Interesse? Stuur ons een mailtje naar hello@yumbel.be.

Hoe kan ik betalen?2021-04-22T20:16:29+02:00

Je kan online betalen met creditcard, Bancontact, PayPal en Sodexo digitale maaltijdcheques. Cash betalen aan de deur is niet mogelijk.

Moet ik een abonnement nemen?2021-04-22T20:15:29+02:00

Nee hoor. Je bent vrij om te kiezen wanneer je Yumbelt. Geen verplichtingen. Geen automatische betalingen.

We zijn wel druk in de weer met het uitwerken van een abonnementsformule voor diegenen die dit gemakkelijker vinden. Keep you posted!

Kan ik de bakjes waar het eten in zat composteren?2021-04-22T20:14:06+02:00

We werken zoveel mogelijk met duurzame en recycled materialen. Zo zijn ook onze bakjes gemaakt van gerecycleerd materiaal en zijn ze deels bio-afbreekbaar. Helaas is de binnenkant van elk bakje geplastificeerd, om lekken tegen te gaan en opwarmen in de (microgolf)oven mogelijk te maken. Je kan de bakjes dus niet composteren. Maar ook daarin blijven we steeds zoeken naar betere oplossingen!

Wat is het gewicht van één maaltijd?2021-04-22T20:13:06+02:00

Het gewicht per maaltijd varieert, omdat wij alles vers klaarmaken en handmatig dresseren en verpakken. Gemiddeld genomen wegen onze maaltijden 550 gram. Pasta gerechten wegen meestal iets minder. Andere gerechten wegen soms dan weer wat meer.

Moet ik de maaltijden zelf nog bereiden?2021-04-22T20:10:54+02:00

Nee, we do the work for you! Onze chefs bereiden al jouw maaltijden in onze professionele keuken. Je hoeft enkel nog op te warmen en te genieten!

Hoe warm ik Yumbel gerechten op?2021-04-22T20:10:12+02:00

Je kan al onze maaltijden (afgedekt) opwarmen in de oven of microgolfoven. Bij elke maaltijd leveren we steeds duidelijke opwarminstructies.

Over het algemeen gelden de volgende opwarminstructies:

Microgolf

3 à 4 minuten in de microgolf.

Oven

20 à 25 minuten in een voorverwarmde oven van 180° C. 

Ik eet glutenvrij. Kan ik bij Yumbel bestellen?2021-04-22T20:06:42+02:00

Ja. Standaard zijn onze maaltijden niet glutenvrij. Alle ingrediënten die we gebruiken staan vermeld bij de informatie van elke maaltijd, inclusief allergenen. Let dus goed op de ingrediëntenlijst voor het plaatsen van je bestelling.

Let op: Yumbel werkt met dagverse ingrediënten en kan als gevolg daarvan niet uitsluiten dat er sporen van allergenen in deze maaltijd zitten.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?2021-05-14T12:02:39+02:00

Bestellingen boven de €70 krijgen gratis levering. Je betaalt slechts €3,95 voor bestellingen tussen de €50 en de €70 euro. Voor bestellingen tussen de €30 en de €50 euro bedragen de verzendkosten €7,95.

Ik ben allergisch. Hoe kan ik dit het beste doorgeven?2021-04-22T20:05:39+02:00

Onze recepten kunnen helaas niet per persoon aangepast worden.

Alle ingrediënten die we gebruiken, staan vermeld bij de informatie van elke maaltijd, inclusief allergenen. Let dus goed op de ingrediëntenlijst voor het plaatsen van je bestelling.

Let op: Yumbel werkt met dagverse ingrediënten en kan als gevolg daarvan niet uitsluiten dat er sporen van allergenen in onze maaltijd zitten.

Zijn de maaltijden Halal?2021-04-22T20:04:22+02:00

Veel van ons vlees is halal, maar niet alles. Onze bouillons zijn dat niet. Daarom kunnen we hier vandaag niet volmondig ‘ja’ op antwoorden. Onze vis en vegetarische gerechten zijn ook heel lekker :-)

Tot hoelang blijven de maaltijden goed?2021-05-14T11:24:02+02:00

We koken alles elke dag vers, dat wil zeggen dat je onze maaltijden gerust tot drie dagen in de frigo kan bewaren. #sayyestohealthycomfortfood

Kunnen Yumbel maaltijden ingevroren worden?2021-04-22T20:02:48+02:00

Jazeker. En dat kan zelfs in de originele verpakking, met deksel en al! Salades en pastas zijn minder geschikt om in te vriezen.

Kan ik nog een aanpassing maken in mijn bestelling?2021-04-22T19:59:34+02:00

Ja hoor, zolang dat de zending nog niet vertrokken is kunnen wij nog aanpassingen doorvoeren. Stuur ons een mailtje naar hello@yumbel.be met je bestelnummer, en wij passen het onmiddellijk aan.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?2021-04-22T13:39:23+02:00

Je kan je bestelling helaas niet komen afhalen. 

Moet ik thuis zijn op het moment van leveren?2021-04-22T19:58:09+02:00

Om onze pakketten succesvol af te leveren, verwachten we dat er iemand op de gekozen bezorgdatum en het gekozen tijdstip thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. Onze producten moeten namelijk koud bewaard worden. Je kan je box natuurlijk ook op een andere locatie laten leveren, zoals bij je buren, op het werk of bij je ouders, … Zolang iemand het maar in ontvangst kan nemen ;-)

 

 

Wat is de minimale bestelgrootte?2021-05-14T12:02:21+02:00

Wij leveren jouw bestelling vanaf € 30. Dat zijn ongeveer drie gerechten of twee gerechten en een soepje of dessert. Zo kunnen we de bezorging efficiënt organiseren en verkleinen we de impact op het milieu. Bekijk hier de verzendkosten.

Hoe werkt de bezorging in België?2021-04-22T19:50:36+02:00
  • Leverdagen: van dinsdag tot zaterdag.
  • Levertijdstip: tussen 8u en 18u.
  • Na je bestelling ontvang je van onze leverpartner een tijdsvenster van 1 uur.
  • Alles wordt gekoeld geleverd. Onze partner zorgt dat de temperatuur van jouw verse maaltijden constant tussen de 0° en 4° is, van pick-up bij ons tot bij jou op de stoep.
Levert Yumbel bij mij thuis?2021-05-14T11:20:46+02:00

 

Wij leveren in onderstaande postcodes die geel aangeduid zijn. Wij groeien mee met de groei van onze leverpartner, dus houdt het zeker in de gaten via onze social media kanalen Facebook en Instagram, of schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Ga naar de bovenkant