Loading...

Enquête resultaten september 2017

Blog / Yumbel / Enquête resultaten september 2017

Categorieën

Ziehier de resultaten van onze september enquête. In de eerste plaats willen we jullie hartelijk bedanken voor de massale deelname. Buiten onze vaste klanten reageerde er ook heel wat mensen die nog nooit hadden besteld. Dat maakte de resultaten nog een stuk interessanter, want nu weten we niet alleen wat onze bestaande klanten goed en slecht vinden, maar ook waarom sommigen terughoudend zijn om de eerste stap te zetten. Yumbel is een open bedrijf en we willen de opgedane informatie dan ook graag met jullie delen. Hieronder vind je de belangrijkste resultaten van de enquête!

DE SELECTIE VRAAG

Heb je al ooit bij Yumbel besteld?

ANTWOORDEN VAN BESTAANDE KLANTEN:

Voor hoeveel mensen bestel je gewoonlijk?

Zijn alle bestellingen en leveringen naar wens verlopen?

Voldeed de kwaliteit en de grootte van de maaltijden aan je verwachting?

Alle respondenten die “ja, maar” selecteerde hadden opmerkingen over de geleverde hoeveelheid. Voor de één was het te weinig, voor de ander teveel. We zijn op zoek naar een oplossing; geven we de mogelijkheid te kiezen tussen een S, M of L net zoals bij kleding? Of bieden we alle componenten nog eens apart aan zodat je indien gewenst kunt bijbestellen? We overwegen ook familie porties aan te bieden zodat er maar één schotel de oven in moet en iedereen naar eigen wens kan opscheppen.

Was onze service naar wens?

Ben je tevreden met ons productaanbod?

Respondenten die “Ja, maar” selecteerden hadden graag meer kinder- of vegetarische gerechten gezien. Enkelen hadden graag een groter aanbod. Laat het duidelijk zijn, ook wij willen een groter aanbod! Iedereen wordt daar gelukkig van, want als het algemene aanbod groter wordt zullen we als vanzelfsprekend meer kinder- en vegetarische gerechten kunnen aanbieden. Nu is dat in het bestaande Yumbel concept niet eenvoudig, we maken namelijk dagverse gerechten en hebben een constant veranderend menu. Willen we binnen dit concept onze kwaliteit behouden dan moeten we de keuken capaciteit behoorlijk uitbreiden en dat is voorlopig helaas nog onrendabel. De kwaliteit is onze constante, ons uithangbord, zonder dat hebben we geen bestaansrecht. We zullen dus met ons allen wat geduld moeten hebben en wachten totdat Yumbel via organische groei in staat is het aanbod zachtjesaan te vergroten. Wat we wel al kunnen is het aantal pop-ups vergroten. Het is jullie misschien al opgevallen, aan het einde van de week staan er altijd meer gerechten op als in het begin. We zijn ook gestart met het aanbieden van goedkopere gerechten die zeker in de smaak vallen bij kinderen. De bedoeling is dat deze gerechten langer op het menu blijven staan.

Zou je meer gebruik maken van Yumbel als…?

We zouden zowel graag in het weekend leveren als jullie de mogelijkheid bieden op het laatste moment nog te bestellen, maar voorlopig is dat spijtig genoeg onmogelijk. Er komen op korte termijn wel een aantal goedkopere gerechten bij, vooral voor de jongere klantjes, wat niet wegneemt dat ook papa’s en mama’s hiervan kunnen mee genieten.
13% van de respondenten die “Other” selecteerde hadden graag uitbreiding naar andere leveringszones gezien. Deze mensen laten nu noodgedwongen op hun werk leveren en nemen de maaltijden dan mee naar huis.

Vind je de Yumbel website overzichtelijk en handig in gebruik?

Heb je moeilijkheden ondervonden bij het bestellen?

ANTWOORDEN VAN MENSEN DIE NOG NOOIT BESTELDEN:

Overweeg je in de toekomst bij Yumbel te bestellen?

ANTWOORDEN VAN MENSEN DIE DE INTENTIE HEBBEN BIJ YUMBEL TE BESTELLEN

Wat vind je van het huidige productaanbod?

Zou je meer gebruik maken van Yumbel als…?

Bijna alle respondenten die “Other” selecteerde wensen uitbreiding van de leveringszone. Ze wonen dus in een zone waar we momenteel nog niet leveren.

Vind je onze website overzichtelijk en handig in gebruik?

DEZE LAATSTE VRAAG WERD ZOWEL AAN ONZE VASTE- ALS AAN ONZE POTENTIËLE KLANTEN GESTELD

Hoe groot is de kans dat je Yumbel zou aanraden aan je vrienden?

BewarenBewaren

BewarenBewarenBewarenBewaren

Door | 2017-10-14T13:33:52+02:00 oktober 10th, 2017|Yumbel|0 Reacties

About the Author:

Geef een reactie

X

Goed nieuws, we leveren tot bij jou! Je kan nu gerechten toevoegen in je bakfiets.

X

Registreer

X

Bestel voor 15 uur

We vinden het heel spijtig maar vandaag kunnen we niet meer leveren. Omdat al onze gerechten dagvers worden klaargemaakt vragen we te bestellen voor 15 uur.

Je kan natuurlijk wel bestellen voor de volgende dagen. Dit kan via de website of de telefoon op het nummer 015 29 84 67.

Als je vragen of opmerkingen hebt, laat het ons zeker weten.